Meet me in the garden


Min nya grej, egofoton. Eller snarare så tog vi en paus på några år
och återfann varandra för några veckor sen.
Har vi saknat varandra? Haha nja, vi har nog aldrig varit någon bra kombination.

Jag vill tillbaka till den tiden då jag inte bara la in bilder här utan även skrev små saker. Det går inte så bra längre. Men det kommer säkert tillbaka. Jag har ju inte precis tappat min hjärna med alla mina onödiga tankar i ett dike eller så. Dom finns där fortfarande, fast jag skriver mycket dagbok nu förtiden. Jag antar att det är där dom hamnar nu. Men nu har jag skrivit ut den, så nu är det mycket möjligt att de hamnar här istället. Je ne sais pas. Nu ska jag träffa Julia! Ciao!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0