Av tankar styrs din färd


Idag har jag varit så himla trött och mitt huvud har bankat väldigt hårt.

Så jag bestämde mig för att anropa yttre rymden för lite hjälp. Ner kom några helttrevliga astronauter och bjöd på lite sugrörsdricka. Gott tänkte jag och mitt huvud slutade banka.

Sen blev dom dryga och jag bestämde mig för att fly. Jag liftade med en spansk kille som tydligen hade fått ihop det med en gosedjurshund. Deras barn var ungefär lika gamla som jag och ovanligt smarta för att vara goseskor (som dom kallade sig). Vi begav oss ut på de svenska vägarna i jakt efter rådjur, goseskorna tyckte dom var fina att titta på och ibland äta.

På vägen stötte vi på lite förhinder. Mario, Luigi och deras bröder var ute på en tur och blev helt överpepp på att tävla mot oss. Och dem vågar man ju tyvärr inte säga nej till. Roligt nog så var dom så osmarta att dom kastade ut sina bananskal framför sig själva så dom slirade i dom istället för oss. Kul tyckte vi och vann tävlingen. Efter att ha lugnat ner dom lite med lite peppsnack om att vinna inte är allt och sånt bjöd dom in oss till Cruella de Vils fest. Hon har tydligen landställe i Östersund och där skulle det vara heltfestligt så vi hängde på.

Hon var inte så ond som man kan tro. Hon blev lite glad i hatten och berättade alla sina hemligheter. Visste ni tex att henne päls bara är fejk? Jag blev djupt besviken och gjorde mitt bästa för att slippa henne, det var svårt, men till slut lyckades jag.

Det var nämligen så att mina föräldrar kommit hela vägen från Stockholm för att hämta mig. Dom var himla arga och oroliga. Men tack och lov så hade dom stött på Harry Potter på vägen och han var skitgenerös och lånade ut en kvast så jag kunde flyga hem. Så nu är jag hemma i tryggt förvar. Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: pusseli

och å du har lyssnat på finfina ted? inte sant?

2009-03-05 @ 18:06:47
Postat av: Kusin Vitamin

Haha xD Fun

2009-03-20 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0