Så här kan ett liv utan Jenni precis bredvid se ut

Jag har mycket jag vill säga, men inte här. Just nu känns det mest som att blogga inte är min grej,
men men det kommer säkert tillbaka om några dagar.

I helgen kom jag i alla fall fram till att:
Teater suger, iaf när det är längre än två timmar
Det går att vara glad på vintern
Mitt liv som popstjärna aldrig blir dålig
Jag borde ägna mitt liv åt att baka
Biltidningar inte riktigt är min grej
Jag måste bli mer allmänbildad
Varm choklad är ett bra sätt att starta morgonen
Man bara måste lära sig förstå The Smiths/Morriseys låtar för att vara något
Allting är alldeles för kompicerat

Ungefär så. Nu blir jag depp på att det bara regnar och blåser och är mörkt och dystert ute.
Idag lyssnar jag bara på Velvet Underground, det känns bra.

Jag åt frukost tjugo i fyra, på eftermiddagen idag. Det var nästan inte okej.
Det var inte så värt heller, jag borde ha hoppat över det.


Kommentarer
Postat av: ett fan av "mitt liv som popstjärna"

mitt liv som popstjärna blir aldrig dålig, håller med dig! puss på dig

2009-01-25 @ 19:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0