I dream my days away

2009 ska bli bra genom dessa saker:

Att jag gör om mitt rum så att det blir lika sött och fint så att det ser ut att vara taget ur någon film. Jag ska strax titta på typ 10 filmer lite fort för inspiration.

Jag ska börja samla på saker, typ fint godispapper och sånt.

Jag ska försöka lära mig spela något fint, vad har jag inte bestämt än.

Jag vill försöka få tid till mer nördigheter, gärna spela gamla dataspel som typ The Sims och Simcity, Globetrotter...

Jag ska ta itu med saker istället för att vänta, höhö lycka till!

Jag ska se till att resa lite hit och dit.

Jag ska lyssna på nästan bara bra musik och försöka se så många artister live som möjligt.

Jag fyller 18, dvs mer cigaretter och folköl. Nej kanske inte, bara lite. Men hej man kommer in på vissa klubbar, värt!!

Nu kom jag visst inte på något mer. Här är en video, tack och hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0