Lite lyckorus är aldrig fel


 (Flickr-funnen bild)

Allt känns lite glatt just nu, för solen skiner och det är lov snart. Jag förstår inte riktigt hur det gick till, men helt plötsligt så var vi framme vid den punkten. Vad som känns både bra och dåligt är att jag kommer vara borta så gott som hela lovet. Men ikväll ska jag äta mig mätt på sockersaker och det känns ju helt fantastiskt. Förhoppingsvis lyckas jag och mitt globala bakteam fixa ihop något fint i eftermiddag också. Dessutom blir jag jättelycklig när jag tänker på allt spännande som händer i framtiden. Berlin till exempel, jag kan inte säga hur mycket jag längtar efter att få hoppa runt i den staden med två små underbara pluppar som er! Och att Emmaboda snart är bokat och klart känns ju också helt underbart roligt. Tänk att få uppleva en riktigt festival, i så fina vänners sällskap dessutom! Lyckopepp på sånt!!

Kommentarer
Postat av: en plupp

det kommer bli hur kul o underbart som helst att åka till berlin! längtar!!!!

2009-02-21 @ 10:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0