Joe Dassin tycker om mig!


(Bild: Hedi Slimane)
Hej hej så himla mycket hej!
För första och förhoppningsvis sista gången så skriver jag ett inlägg under ett inte riktigt nyktert tillstånd. Det har varit en intressant dag, eller ganska bra dag kanske man snarare ska säga. Jag har rökt första gången själv, det var väldigt värt och välbehövt. Det var nog det som räddade hela dagen från undergång. Sen åt jag stark soppa, jag är allmänt pepp på stark mat just nu. Sen såg jag Robinson och sen kom Josse och Anna hit. Vi hade vinprovsmakning typ. Det var skrattigt och fullt med små halvdjupa och bra samtal. Det blev lite snurrigt, men bra! Det är ungefär det jag kan säga om denna dag. Nu lyssnar jag bara på fransk musik också, det känns som det enda rätta efter att man har druckit vin.  Nu hittade jag låten jag är döpt efter på franska också! Glatt va? Jag är förresten imponerad av att jag lyckades skriva något här överhuvudtaget, iofs har jag skrivit fel 100 gånger, men fixat till det sen:P Puss och godnatt Plupps!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0