Baby you can drive my car








Ett påsklov för två år sedan lyckades jag hamna på andra sidan jorden, i New York. Det jag tyckte bäst om var Coney Island, ett litet bortglömt paradis som man hamnade i om man satt kvar väldigt länge på tunnelbanan. Det var ovanligt charmigt och tomt för att vara i New york-området. Jag lovar att dem utplånar 95% av all charm om några år med nymoderniteter så om ni har vägarna förbi borde ni spana in denna oas tycker jag. Och dessutom finns det värsta långa stranden där också! Idag lyssnade jag på en låt som heter Din alltid alltid, av Skansros. Den har en mysig text, tåls att lyssnas på om man har Spotify. Over and out! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

But if you run you can run to the Coney Island roller coaster

Ride to the highest point

And leap across the filthy water

Leap until the gulf streams brought you down



pluppiplupp, du är inte ensam med din kärlek. och jag känner mig lite nördig att jag ens kom på det... muhu

2009-04-26 @ 21:59:52
Postat av: Anonym

But if you run you can run to the Coney Island roller coaster

Ride to the highest point

And leap across the filthy water

Leap until the gulf streams brought you down



blubb! jag skrev innan och det försvann...men! gissa sången

2009-04-26 @ 22:02:46
Postat av: Yassi-lassi

♥Franzi♥

På tal om Franz ska jag nog göra min franska nu..



Au revoir mon ami!

2009-04-27 @ 22:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0