And the leaves keep falling down

Orka orka orka! Idag känner jag mig glad, det är väl solen. Jag tillverkade nog mitt första IG idag på matteprovet. Min kjol är prickig och löven är nu i alla nyanser mellan gult till rött till grönt till brunt. Jag åt en mazarin idag, det är faktiskt riktigt gott, sockrigt! Imorn ska vi se ännu en film i skolan, det känns ju skönt! På fredag är det inga lektioner, bara lästid. Då ska jag på äventyr...eller inte! Nä men det blir nog bra; ). Det är en sån dag då man vill lyssna på Good Song med Salem al fakir och dansa lite långsamt och harmoniskt. Jag vill tappa kontrollen och dansa mig snurrig. Det var faktiskt kul att snurra i alla evighet. Jag har skills på det där, jag var påverkad och jag snurrade 100 varv helt galant, strax efter kunde jag gå helt rakt. Jag blir imponerad på mig själv! Näe idag är en glad dag helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: pussel

ey PLUPP. du är en enastående fotografii ;)<3

2008-09-26 @ 21:29:18
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: Jenny

Cool bild!! Hur har du lärt dig???

2008-09-30 @ 17:44:31
URL: http://jeeennyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0