My bike and I



Någons cykel

Min cykel finns inte mer hos mig. Det var en fin cykel, lite väl ny, lite väl svart och grå och lite ocharmig.
Men det var min cykel och nu finns den inte mer hos mig.
Vi cyklade ibland tillsammans om vårarna och somrarna när vädret var det bästa. Cyklade faktiskt en halv vecka i somras till jobbet pga av bussstrejken, sen dess har jag hatat att cykla på grund av att söder bara är en massa backar. Jag är ingen cykelmänniska, men om jag får en riktig charmocykel är det möjligt att jag blir det. Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad har du gjort med din cykel?

2008-09-30 @ 13:00:52
URL: http://jennyklurar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, tänkte precis skriva desamma som Jenny, så tänkte jag "minns jag inte att jag redan kommenterat?"



Haha, sen såg jag att det var en annan Jenny...:P

2008-09-30 @ 17:41:28
URL: http://jeeennyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0