Lycka för pluppar som oss

Känner mig glad, glad glad och jag har känt mig så länge nu, det känns ovanligt.Fredagskväll var så mysig och fin med dessa plupps att jag mår bra i hjärtat, eftermiddagen var bra på sitt sätt. Fucking åmål in my heart alltså! Idag träffade jag mina kusiner och det var också mysigt, vi gick till Spårvägsmuseet, haha! Nu ska jag panika lite över boken som jag ska ha läst klart i morgon. Haha och pussel och jag hoppas på skrattattacker framför den troliga panikgråtattackerna för livet på Globala är inte lätt ; ). Tacks!


Kommentarer
Postat av: pussel

snart gråteer jag fan ändå.! <3

2008-09-28 @ 23:15:51
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: muuui

åh , nu mailar jag håkis å säger att han borde ändra texten till Lycka för pluppar som oss!

yeees i do!

2008-09-29 @ 19:31:41
Postat av: Jenny

Jag vill också bo i Stockholm och vara glad och gå på spårvägsmuseum :P



Haha, puss<3

2008-09-30 @ 17:43:00
URL: http://jeeennyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0