Vill du veta?

JA jag vet jag borde plugga nu, men jag kom och tänka på en sak.

Det är nämligen så att jag tror på en grej som forskarna bevisade för några år sen. De sa att barn som är födda mer än tre veckor (jag tror det var tre veckor) försent riskerar att bli lite trögtänkta. Jag var beräknad att födas den 12:e April, vill ni veta när jag pluppade ut? Jo den 9:e maj, haha! Så jag tror på att jag har fått en gnutta av det här trögtänket. Det känns i alla fall skönt att kunna skylla på. Men det var inte det jag kom på nu utan nu kom jag att tänka på om de skulle kunna ha sagt det här till mina föräldrar och dem skulle undvikt att säga det till mig just för att det skulle vara bättre att inte veta. Att jag skulle kunna gå runt och tro att jag var normalsmart och då bygga upp ett bättre självförtroende? haha jag tror inte att det är så, men man vet ju aldrig. Nä nu ska jag låta min hjärnkapacitet gå åt till skolarbete istället. Puss


Kommentarer
Postat av: pussel

haha tosse! otroligt söta små balettbilder pluppi. du är bra , dy kan flyga ;)



ses om två veckor! puss

2008-10-17 @ 01:29:07
URL: http://hellopussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0