Det här är ett blogginlägg

Couple Relaxing on Bank of Seine Near Notre Dame Cathedral During Lunch Hour Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Locomotive Rolling Into Junction at Sunrise Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Little Boy on Merry Go Round at the Tuileries Gardens, Sticking Out His Tongue Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Low Angle of the Eiffel Tower Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Jackie Kennedy and Daughter Caroline Watching Bird in Cage, at Home Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Ballet Teacher Advising Little Girl and Group of Dancers at Ballet Dancing School Look On Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Ice Skating Champion Melitta Brunner Rehearsing in St. Moritz Photographic Print by Alfred Eisenstaedt
Så här underbart fina kort tar Alfred Eisenstaedt. Jag ska försöka få in lite mer färg här, men det får dröja, för nu är min stora passion svartvitt. Nu är jag i skolan ovh tittar på alla paren, psst psst.... Yasmin är med också, hon är ju så gott som en globalare fast hon inte går här. Jag ser fram emot helgen och hoppas att den inte kommer bli alltför skum. Puss


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jaa, jag kommer till er! Vi måste bestämma någon helg!!!

2008-10-01 @ 14:37:37
URL: http://jeeennyyy.blogg.se/
Postat av: pussel

PLUPPI!

HELT UNDERBARA BILDER'

OCH HUR TUSAN KAN KÄRLEK VARA SÅ, MOTBJUDANDE?

HÄLSA YASMIN, HON VAR SÖT :)



puss på pluppi

2008-10-01 @ 21:19:32
URL: http://hellopussel.blogg.se/
Postat av: Anonym

du tar jätte vackra bilder!

2008-10-07 @ 20:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0