En annan vecka i livet

Idag sa Elin L att jag var den drygaste person hon träffat, hon pratade om hur jag var när vi började ettan, hahaha puss på henne! ; )

Det är över, det är verkligen totalt underbart över, i en vecka. Jag kan inte fatta att jag överlevt, fan vad jobbigt det har varit. Veckan har varit väldigt dramatisk, alla har varit ännu mer deppiga, arga och psykbrytiga än i vanliga fall. Men tisdagen var en liten paus från ångesten, insparksfest. Jag, Slow och Bitchis var poppare och musiken var bäst. Det var skönt att dansa av sig lite ångest. Vad kan man mer säga om veckan? Jag har aldrig sovit så otroligt lite under en hel vecka, särskilt inte på grund av skolan. Två eftermiddagar har jag däckat i två timmar, idag var en av dem. Jag kommer hem och det enda jag kan tänka på är att sova, så jag lägger mig i sängen och jag somnar. Det är verkligen inte likt mig, usch usch. Jag känner mig knäckt av skolan, men ska försöka att vara fit for fight när det börjar igen... Dessutom kommer lovet nog bli helt jättejättebra med fint folk och så ska jag ju få chansen att öva skånska, jag satsar ju faktiskt på MVG i skånska A. Hej hopp!

Idag lyssnar jag på Säkert! Sanningsdan är min favorit. Den gör mig lite glad i all stress.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0