Det snurrar i min skalle

Helgen har varit riktigt fin. I fredags hände typ ingenting och det var väldigt skönt. På lördagdag var jag kreativ med pluppsen och hoppade runt hos Mo. Jag fick med mig ännu en jöttefin bok om kärlek och en engångskamera, sånt e glatt. Sen sprang jag hem och jag var typ stressad så jag sa till Jenni lite halft på skämt att för att spara tid så skulle vi bara släppa av henne i farten, haha, måste sett fult ut! Sen gjorde jag samma sak med Amanda xD.

När jag gick på min kära gata kom två hundar springande på vägen, helt själva. Jag svär att jag inte såg någon ägare i siktet, det sjuka var att dem verkligen såg ut som att dem visste vad dem höll på med, men dem sprang liksom varannat på trottoaren och varannat på vägen, tur att det inte kom några bilar då. Sen sprang dem klart gatan och jag förlorade dem ur sikte...skumt! Sen satte jag på mig dem fina skorna, som jag inte kan gå i, och gick så snabbt jag kunde, sen när vi kom till Elin var jag lite lätt döende. Hos Elin var det jättemys och väldigt söta människor. Puss på det.
 
Igår träffade jag Julia på förmiddagen, det var ett tag sen jag träffade henne sist, men det var jättekul. Vi gick på mitt nya favocafé och sååklart var ju Familjen där. Asså jag dör lite varje gång jag ser honom, men om jag säger hej till honom varje gång jag ser honom kommer jag ju praktiskt taget få nyckel till hans lägenhet snart...Tänk det du! Sen kom min mamma och vi letade present till fröken kusinvitamin. Sen råkade jag köpa två par jeans. Sen såg jag Grey's, äntligen! Sen blev det inget av med min pluggkväll för jag skyndade vidare och träffade Theo-pluppen. Det var också glatt även fast vi inte gjorde så mycket, vandrade mest runt och tog såna där fina kort i fotoautomat, haha! Så snygga!;) Sen läste jag ut Moa-boken och blev lite tankespridd, så tankespridd att jag tänkte mig natten igenom. Jag gick upp vid tjugo över sex för att skriva engelska och för att det kändes ovärt att sova en timme, då kan man ju lika väl skita i det totalt. Så idag bli kaffe-dag. Can't wait! Pussipuss




Kommentarer
Postat av: moi

plupp plupp plupp:) jag hopppas att du älskar boken massa för den är min bästa i hela världen ungefär. förestenlängtar jag till jag får se din magiska man!

2008-10-20 @ 21:40:22
Postat av: Anonym

snyygo plupp på sista bilden förresten med oändliga ögonfransar<3! ^^

2008-10-20 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0