Vous êtes trop jolie pour moi

Jag hittade en kamera alldeles nyss. Den var något av det underbaraste jag sett och jag började fantisera om hur lyckliga vi skulle bli tillsammans. Jag tänkte att jag visst skulle kunna samla ihop mina guldkronor och köpa den. Men den lilla söta kameran ville inte bo i kalla Sverige, bara i dumma USA. Så om inga mirakel sker så kommer jag och kameran inte träffa varandra någonsin eller på en väldigt lång tid. Den heter i alla fall Minox Leica Mini Golddust Digital Camera. Vi ses i alla fall i mina drömmar kamera lilla.♥


Kommentarer
Postat av: Den mystiske mannen

Men jag vann 750 spänn på lotteri så vem vet jag kanske köper den åt dig! :O

2008-11-12 @ 19:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0