Oh hello life!

Why do I want you now that I can't have you?
Why didn't I just want you back when I had you, back when I had you?
Why do I want you now that I can't have you?
Why didn't I just want you back when I had you, back when I had you?
Why do I want you now that I can't have you?
Why didn't I just want you back when I had you, back when I had you?
-
   I-rony med Sophia Somajo

Idag lyssnar jag på dålig musik i överflöd och har pratat i telefon i lite väl många timmar. Har gått runt i pyjamas hela dagen och tänkt och pratat av mig på Anna och Elin om allt som snurrat runt. Jag känner mig mer förrvirrad än någonsin. Jag sitter och
tänker på all skånska jag pratat och att jag vill åka till göteborg. Och så vill jag tillbaka till Skåne vädigt mycket också. Tack för att lovet blev fint!


Kommentarer
Postat av: Den mystiske mannen

Jag tycker jag borde få mer plats i din blogg :( du skrev ju med mig på msn!

2008-11-03 @ 07:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0