Lite snö har vi fått också.



Kusiner är något jag tycker mycket om. Detta är en kusin som heter Emelie hon. Hon är fin som få. Sen har jag Solna-kusiner som är ganska galna, men söta. Och Värmdö-kusiner som är små och gulliga. Även Linköpingskusiner som Emelie då bl.a. är. Och Köpenhamnskusiner som är tuffa och överduktiga på att spela piano och Guitar Hero. Solna och Köpenhamnskusinerna har jag träffat denna helg, i Köpenhamn. Det var ganska glatt och danskt, vädligt danskt.Och jag fattade inte ettt ord danska, pinsamt! Förresten ska jag se till att hänga mer i Köpis, för det är tufft där och jag känner att jag har sett aldeles för lite av det tuffa ställena. Plupp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

plupp, jag har saknat dig

2008-11-23 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0