Någon sorts extas

Jag köper böcker som får vänta lite till. Någon sorts extas hette den senaste. Och idag åkte jag buss med söta barn, dem tryckte sig som vanligt ihop två på ett säte och så tittade dem på mig som att hag var en utomjording, eller lite snällare blickar kanske. Det finaste som finns är döva barn, dem pratar inte med munnen, så inget oväsen. Jag träffade på några på tunnelbanan i New York förr förra våren. Dem log och skrattade och tittade på mig och sen pussade dem på varandra, särskilt den ene. Det var två pojkar om jag minns rätt, den ena hade kolsvart krulligt hår som var lite av det finaste jag sett. 

Nu blir jag lite trött på att fröken favoritblogg skriver inlägg som jag hade tänkt skriva innan henne, mu! Om jag slutar läsa hennes blogg kan man ju i alla fall inte påstå att jag härmar henne, fast det skulle jag och andra sidan inte klara av:P Och idag ska jag baka Cupcakes om allt blir som det ska. Kopp!


Kommentarer
Postat av: mo

åh jag läste det precis! jag tänkte ringa dig och vara irriterad på det. det där är ju MIN bästa bok i hela världen...åh!

2008-11-07 @ 15:22:36
URL: http://favouritfisk.blogg.se/
Postat av: Den mystiske mannen

Inte samma cupcakes som på "halloween" hoppas jag ;)

2008-11-07 @ 18:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0