Allting kommer väl ändå bara leda till nåt


Följer dig hem
tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt

En kort paus
utanför statoilmacken vi köper folköl 3,5
det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

Jag är rädd för du ser för bra ut i svart svart lugg och blå anorak

Den där skogen gör nånting med mig jag blir alldeles för ärlig säger
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

Det är kallt
du får låna min halsduk du går så misstänkt nära mig

Du har missförstått
jag är inte värd det här jag har ingenting som du vill ha
det kommer bara leda till nåt ont ändå
det kommer bara leda till nåt ont ändå

kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå
kyss mig inte det kommer bara leda till nåt ont ändå

Du kysste mig nyss det kommer bara leda till nåt ont

Säkert! är nog lite av det bästa jag vet. Nu är jag sur på livet. Men jag tror att jag kan fixa det, det måste jag. Frågan är bara när. Och jag undrar varför vi inte blev vän med pojken med Säkert-tröja och coola glasögonen i somras? Och så tänker jag på i princip allt annat som går att tänka på. Jag satt ute på min balkong igår och drack te, det är såna dagar jag önskar att jag rökte, skulle varit bra då. Idag drack jag varm choklad, jag är nog den bästa i världen på att tröstäta, det hemska är bara att allt smakar precis lika tråkigt och grått som man känner sig. Sen tänker jag på hur fint det skulle vara att översätta Coldplays Fix you till svenska, det ska jag nog göra någon dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du försöker ditt bästa, men inte lyckas

när du får vad du vill ha, men inte det du behöver

när du känner dig så trött, men inte kan sova



*



och tårarna strömmar ner för ditt ansikte

när du förlorar något som inte går att ersätta

när du älskar någon till ingen nytta



kan det bli värre?

2008-11-10 @ 23:41:11
Postat av: jenni!

det va ju redan nån som skrivit.. men gissa vem som redan översatt den också?

2008-11-17 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0