Blue nails on a thursday

Jag önskar att mina föräldrar förstod mina önskelistor bättre. Vad jag menade när jag skrev fina underbara böcker, vad jag menade när jag skrev söt kjol eller vad jag menade när jag skrev bra filmer. Att jag skulle slippa skriva köp den boken och den filmen, för då förstör man allt, man vet precis precis vad man kan tänkas få typ. Än så länge har jag inte kommit på så mycket att önska mig. Kanske skivor, böcker, filmer, pengar, tapet, foton och ett kaleidoskåp. Och hemmagjorda saker med kreativt tänk inblandat, med andra ord typ julklappar från Moa eller nåt i den stilen, det skulle inte sitta fel:P.

Och förresten måste jag också beklaga mig, för jag har så himla himla ont i halsen och örat, fast bara högra delen av halsen och bara högra örat. Men jag tänker inte på några villkor låta mig själv bli sjuk. Jag har inte tid med såna dumheter som att sova och huttra under något täcke och behöva äta pencillin.

Nu ska jag först göra en skolgrejs och sen ska jag leta fram nån Färdlektyr, jag känner mig väldigt glad på sånt just nu. Noveller kan ju vara så oförutsägbara, hemska, lyckliga och glada. Plupps!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0