Och jag var 17 år, 17 år i staden där jag växte upp

Helgen vecka 49 skulle kunna sammanfattas såhär:

Fredagen var överaskningsfirande av fröken Anna. Ingen present fick hon av elaka Ciss heller... Lite okänt folk som verkade trevliga och var trevliga. Vi spelade faktiskt Laserdome lite och sen åt vi indiskt och jag satt och analyserade varje tugga. Gott var det och jag delade en tallrik med en annan från vegeterian-planeten. Sen fick Anna en tårta som var fin. Men oturligt nog var hon allergisk, hur typiskt är inte det? Ack ack. Sen försvann alla förutom Sofia-människorna och vi invarderade Josses lilla(skoja!) hem. Älska att jag och Jenni var så radarpar som vanligt! Sen hem och somna sött. Vakna av att kusinen min var på väg. Sen kom hon och vi bosatte oss på Urban Outfitters i sisådär två timmar känns det som. Jag drömde mig bort och började skriva en önskelista i huvet. Sen köpte vi gott jul-té och godis. Sen kom Moa för julfika och lite Rock band och se på lite Greveholm. Hann inte se hela på långa vägar tyvärr. Sen lyssnade vi på bästbästaste Veronica Maggio och fick låten 17 år på hjärnan. Sen på natten blåste Emelie, min kusino såpbubblor utöver Stockholm. I alla storlekar och det lyste upp i mörkret, nej juste det var min blixt som gjorde. Sen sov vi tills det blev ljust och dag. Och sen bakade vi fina muffinsar/cupcakes-liknande skapelser. Sen åkte hon hem till sig. Och jag letade igenom halva Stockholm efter tomtebloss, utan att hitta några. Fast hemma hittade jag några sen. Och då gjorde jag lite foto-uppgift och sen kom vi till nuet. Slut!






Tack och hej!♥

Kommentarer
Postat av: Oskais

Jag är KUNG på laserdome! Och på rockband givetvis.. vid närmare eftertanke är jag nog kung på allt. Bwuhahaha!

2008-12-07 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0