Cap pas cap

Jag vet en som jag tycker är så bra så bra. Han heter Guillaume Canet och är så himla söt, och pratar fin franska och engelska för den delen också ibland. Såna där filmer som jag gillar som The Beach, Tillsammans är man mindre ensam och Love me if you dare är han med i och förtrollar mig lite sådär lagom. Han påminner mig väldigt mycket om Patrick Dempsey också. Så jag tycker ni ska sluta förälska er i tråkiga gubbar som typ Brad Pitt och förlova er i drömmar med pojken med det fina leendet. ♥


Tillsammans är man mindre ensam

Love me if you dare

The beach

Kommentarer
Postat av: Oskais

Homosex på första bilden! eller? :S

2008-12-14 @ 23:30:21
Postat av: Oskais

Åhh vad söta dom är! Kaffe kafef latte!!!! MACHIATO!, Vad söt han är på bilden Joller joller Gulligull! Plupp!

2008-12-14 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0