Hey it´s raining, again!

Hej hej hemskt mycket hej!

Jag var ju tyvärr tvungen att starta en ny blogg, pga av hemska föräldrar. Och eftersom jag stör mig på folk som aldfrig skriver på sommarn borde jag ju vara duktig själv.

Idag har jag ätit 2/3 kladdkaka, det var min frukost och lunch. Tänkte äta det till middag också, men det kändes ju lite äckligt så jag tar med den till tåget imorn så får Amanda och Moa smaka en bit av mitt mästerverk ;). Idag har jag typ bara gjort konstiga saker, jag började ju liksom dagen med att baka och sen har jag packat, strykit(hööh), dansat runt, lagt ut alla mina skor över golvet och lite så. Jag hade 26 par skor tror jag.

Jag önskar att jag hade nagellack i alla färgglada färger som finns. Jag tror jag vill ha en svart hatt, det skulle kunna vara fint, men också för jävligt. Sen vill jag ha tuffa glasögon med svarta bågar men det kan jag såå lova att jag inte passar i. Sen har jag inga fler realistiska önskemål denna dag, tjoho!

Jag har sett två braiga filmer, den ena är Tillsammans är man mindre ensam. För att dem är så söta, särsklit killen, han är fettolik McDreamy. Och den andra är Factory girl, fast den är bara bra för att Edie Segwick, som den handlar om, hade och göra en massa med Andy Warhol i början av sitt lilla liv. Nä den är allmänt bra, inte bara pga av honom.

Tomörow ska jag tydligen sitta på ett tåg i 5 timmar till Strömstad, asså snacka segt x2000 är! Ska till söta Jenni och se hennes landställe på Koster, för första gången. Det blir nog great, har knappt varit något alls på västkusten i mitt liv så det är bra att få se det. Seen ska jag till Göteborg och hänga på Way out west och sen hänga allmänt i Göteborg, sånt e också trevligt. Sen får ödet avgöra vad som händer resten av sommarn.

Hejhopp!


Kommentarer
Postat av: Nicole

oj vad många kor du hade då x;)

2008-08-03 @ 20:57:11
URL: http://nicolegartz.blogg.se/
Postat av: Nicole

skor, mende jag :s :)

2008-08-03 @ 20:57:28
URL: http://nicolegartz.blogg.se/
Postat av: Elin

Nämen Cecilia, ett helt inlägg. Ojoj. Mer än tre rader. OJOJOJ. Här chockerar vi omgivningen....



Ha det bäst på äckelfestivalen. Ser fram emot håkan-samtalet :)

2008-08-04 @ 10:33:52
Postat av: sara

Haha fick oxså göra ny blogg pga föräldrar..

:)

2008-08-04 @ 12:33:46
URL: http://smidigficka.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejsan hoppsan har du en ny, så trevligt...

2008-08-13 @ 17:04:15
URL: http://jennyklurar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0