Här Har Du Ditt Liv



Söndag, jobbiga söndag. Fredagen var lite blöt, men den blev glad av Säkert!, Shout out louds, The Embassy och Teddybears Sthlm. Bästa var Teddybears, improvisationssångskillen, Säkert! och att få ösa beröm i Familjens öra och få fina svar på världens finaste skånska, vilket lyckorus! Vi lägger till Hässleholm på listan va? Att inte ha fått se honom live en ända gång i sommar känns väldigt fel, men det får vi fixa till senare.

Lördag blev istället 50-årsfest, min kära pappas. Jag klarade av att hålla tal, även fast jag bara höll en tredjedel av det. Jag råkade hamna i karaoken liite ofta, sista låt jag körde var Barbie girl och jag gjorde konstiga imitationer på han killen:S. Men det var kul och jag var väldigt snäll och glad mot alla, bra av mig där!;)

Inget Göteborg nu, lite tråk! Men på höstlovet ska jag hamna där och i Umeå, för det är så det måste bli!

Puss!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

plupp vi träffas aldrig längre! mu :(

men på höstlovet är det ume som gäller

2008-09-02 @ 21:25:15
Postat av: Christoffer

ja det ligger rätt så nära. puss

2008-09-09 @ 17:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0